۱۴۰۳ خرداد ۱۷, پنجشنبه

علت افزایش گزارشات و شکایات مردمی در ایران مبنی بر تحت ظلم تکنولوژی و تحت ظلم افراد ناشناس بودن شاکی.

 علت افزایش گزارشات و شکایات مردمی در ایران  مبنی بر تحت ظلم تکنولوژی و تحت ظلم افراد ناشناس بودن شاکی.

خیلی از این گزارش ها در ایران و جهان مربوط به  مسائلی است که کادر خلافکار  ادارات صاحب قدرت اجتماعی، در جامعه ایجاد کرده اند.

مثلا مجموعه اقدامات اینها باعث میشود تارگت مریض روانی و جسمی شود و فرضا وی را دچار مسمویت خفیف با مواد شیمیایی کرده اند ولی تارگت یا همان قربانی خیال می کند امواج موبایل  چنین کرده اند یا با دوربین حرارتی یا دوربین مخفی یا استراق سمع یا تروجان در کامپیوتر و موبایل یا از طریق (کسب اطلاعات اداری بدون مجوز یا با مجوز) از ادارات از تارگت جاسوسی می کنند و درحقیقت دارای رانت اطلاعاتی هستند و بر اساس اطلاعات یکسری سناریو را علیه تارگت اجرا و فرضا از طریق اسپیکر مخفی صدای ضعیف و صدای کار شده برایش پخش می کنند وی خیال می کند دستگاه تله پاتی  صدا ارسال می کند.

این کارمندان (کادر) در این کارها خبره هستند.

  1. نصب وسایل جاسوسی و اسپیکر مخفی در مکانهای عمومی و خصوصی.
  2. نصب وسایل جاسوسی در بدن تارگت ها
  3. دسترسی به محتوای زنده و ضبط شده لوازم جاسوسی
  4. پخش صدا از اسپیکر مخفی و از اسپیکرهای هک شده رادیو ها و تلویزیون ها و بلندگوهای اماکن عمومی و خصوصی با شدت دسیبل بسیار کم.
  5. خشونت  و شرخری و قاچاق و پولشویی و فساد اداری که کل این موارد فعالیتهای واحدهای مختلف جنایات سازمان یافته که به اختصار مافیا نامیده میشود است.
  6. احتمال ارتباط با سازمان های تروریستی نظیر طالبان و القاعده و داعش
  7. استفاده از شبیه الصورت و شبیه القیافه و شبیه الصدا. این افراد با روش هایی افراد شبیه خود را یا استخدام می کنند یا حذف می کنند. به دنبال افراد شبیه الصورت ملاکین و مدیران ادارات و کارمندان و امرا و افسران می گردند و در نقاط دور و نزدیک در ایران و خارج ایران پیدایشان می کنند. همچنین برادر و خواهر و کازین هایشان خود را جای هم به مردم عادی یا در امور ثبتی و ملکی و اداری و مالی و حقوقی و قضائی  و شهادتی معرفی و حتی انگشت می زنند.
  8. کشور هزاران شهرام جزایری و بابک زنجانی دارد که به رانتخواری و فساد اقتصادی مشغول هستند. اینها همگی یک نوع بابک زنجانی و یک نوع شهرام جزایری هستند.
  9. نفوذ شدید در وزارت مخابرات دارند یا دستگاهای هک زیر ساخت دارند به حدی که شماره موبایل و ثابت هر کس را بخواهند قطع و مختل و هر نوع کنترلی می کنند و برخی تماس ها بدون اینکه موبایل تارگت زنگ بخورد را پاسخ می دهند. تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۳ و ۱۱۴ و ۱۹۷ و ۱۱۶ را هک کرده و جای اپراتور پاسخ می دهند.
  10. گویا در حراستها و پلیس دیپلماتیک نفوذ دارند. همچنین در پلیس روی سربازان و گروهبان ها و در ادارات روی راننده ها و آبدارچی ها و آشپز ها و مکانیک ها و تعمیراتی ها و نظافتچی ها به خوبی تعامل دارند و این نوع کارمندان و کارگران ادارات رابطه عاطفی و دوستانه و برادرانه با این افراد برقرار می کنند.
  11. روی مهاجران قانونی و غیرقانونی افغانی و پاکستانی خیلی نفوذ دارند.
  12. باهم همکار و همدست هستن ولی خیلی مواقع عمدی و با هماهنگی نقش دشمن همدیگر را بازی می کنند. یا نقش بازی می کنند که تا حالا همدیگر را ندیده بودند و بار اول است همدیگر را می بینند.
  13. یکسری نقش و اظهارات ضد و نقیض را سالها ادامه می دهند و علی رغم این ضد و نقیض گویی کارشان با همین ضد و نقیض گویی پیش میرود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر