۱۴۰۳ خرداد ۱۷, پنجشنبه

روش های خلافکاری ویژه اعضای باندهای معرفی شده در چهار بلاگ

افراد جنایتکار معرفی شده چهار وبلاگ فوق الذکر به دلایل و علل زیر موفق عمل کرده و می کنند:

  1. شبیه القیافه و شبیه الصدا دارند که بسته به شرایط مکانی و زمانی و اتفاقات رخ داده یکی از شبیه القیافه ها به ادارات و زندان تحت یک هویت و کدملی مراجعه می کند.
  2. نفوذ در دفاتر مشاور املاک جهت ساکن کردن فرد تارگت یا فرد همکار در ملک متعلق به یک فرد تارگت دیگر!
  3. دسترسی به محتوای دوربین ها و استراق سمع ها و اسپیکر مخفی های اماکن عمومی و حریم خصوصی نظیر مغازه ها و شرکت ها و خانه ها.
  4. نفوذ در مغازه داران و خدماتی جهت امر به گران فروشی و یا فروش کالا یا دستکاری کالا یا خدمات مورد دار.
  5. داشتن حمایت غیر مستقیم از نوع لم و شگرد دار از سوی پلیس و بسیج و سپاه و سپاه قدس و ادارات جاسوسی و ارتش و حراستها
  6. نفوذ در کارمندان ادارات مختلف در رده های مختلف.

دلایل و علل موفقیت آدمهای چهار وبلاگ فوق الذکر در جنایت و کلاهبرداری

  1. حتی بیسوادشان ذاتا روانشناس هوشمند و باریک بین هستند. و روانشناسی ترس و رشوه و زور و فریب و ... را بلد هستند.
  2. با روشی خلافکاری می کنند که تارگت یا شاهد که اطلاع رسانی به هر نوع مرجع قانونی یا مردمی می کند برای مرجع پیش پا افتاده و یا چیزی که اهمیت ندارد یا اهمیت کم دارد جلوه می کند.
  3. با روشی خلافکاری می کنند که تارگت یا قربانی وقتی به فامیل خودش خبر می دهد و کمک می خواهد بسته به نوع خبر یا فامیل از ترس همکاری نمی کنند یا ترسی ندارند ولی تارگت یا قربانی را دیوانه می دانند.
  4. قبل از ،  یا با موازات انجام عملیات خصمانه علیه تارگت یا قربانی اقدام به دوستی با اقوام فرد تارگت یا قربانی می کنند یا اقدام به ایذا و اذیت اقوام تارگت می کنند (چماق و هویج یا تهدید و تطمیع) فامیل و اشنایان قربانی را یا دوست صمیمی یا دوست خدمت خاص خود می کنند یا می ترسانند تا از فامیل خود دفاع نکند . این باعث میشود تارگت یا قربانی مورد حمایت فامیلش واقع نشود و وی را خیالاتی یا حساس و احمق و ... خطاب کنند.
  5. دسترسی به کنترل کامل و ناقص تلفن های فرد تارگت.
  6. دسترسی به دوربینها و استراق سمع ها و اسپیکرهای آشکار و مخفی در حریم عمونی و خصوصی افراد.
  7. دسترسی به اسمارت داست و اسپای داست و دازوها و تکنولوژی های مدرن بخاطر ارتباط با مافیا و سازمان های جاسوسی داخلی و خارچی.
  8. داشتن پستهای دون پایه ولی دارای دسترسی به افراد و مکانها و وسایل خاص.
  9. استفاده عالی از افراد شبیه الصورت و شبیه الصدا.
  10. دارای اسمارت داست دریافت فکر نصب شده در گوش و حنجره هستند که پالس الکتریکی نشت شده از مغز  تارگت به عصب حنجره از روی عصب حنجره برداشت با موج به جاسوسان میرسد. این تکنولوژی دستکم از سال 2002 د ایران بدست مافیا و کارمندان مرتبط با خارجی های نیروهای جاسوسی و پلیسی و نظامی ایران افتاده است.
  11. در اعمال خصمانه نظیر دزدی و کلاهبرداری و کودتا و جنایت ... اگر بگونه ای عمل شود که کادر متخصص و باسواد موضوع را بی اهمیت یا کم اهمیت بداند یا فکر کند از لحاظ علمی و فنی غیر ممکن است آن موقع عمل خصمانه موفق صورت می گیرد.
  12. .مثلا مورد ۱۰ در کتب پزشکی هذیان بیماری روانی  اعلام شده! (اگر فردی به دستگاه تله پاتی اعتقاد داشته باشد بیماری از نوع پسیکوز دارد!)یا کارمند بانک رمز را جلوی مشتری میزند و مشتری هکر است. کارمند یا خجالت کشیده یا کم اهمیت دانسته و رمز را زده یا فرضا کارمند دیگری رمز کارمند را دیده به یک تبهکار می دهد تا او پول را بدزدد.

چهار وبلاگ یاد شده:

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://poolshoo.blogspot.com

https://sharkharan.blogspot.com

https://ferdos-tehran.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر