۱۴۰۳ خرداد ۱۸, جمعه

کاربرد عجیب اسمهای یکسان و شبیه الصورتها در جنگ روانی و قتل و کلاهبرداری و ...

 کاربرد عجیب اسمهای یکسان و شبیه الصورتها در جنگ روانی و قتل و کلاهبرداری و ...

این که می گویم مشحص نیست فعالیت مافیای کشور یا سازمانهای جاسوسی است. گاه فقط اسم و فامیل یکسان کارساز است و شبیه الصورت هم نمی خواهد.
اینکه بازرگانان و صاحبان شرکتها و کارخانه داران و سازندگان ساختمان و ... از پارتی بازی استفاده می کنند و کسانیکه املاکشان مصادره شده نیز از واسطه هایی برای بازپس گیری استفاده می کنند.
این باندهای دارای افراد شبیه الصدا و شبیه الصورت با اسامی مشابه را مامور رابطه با طرفین و کارمندان می کند و این مشاهده شده است.

از سوی دیگر فامیل و دوستان فعالان سیاسی و اجتماعی و ضد مافیا عموما گم نام و غیرمشهور را هدف قرار داده اند (یا حتی تارگت فعال سیاسی نیست بلکه طمع به املاک وی دارند) و افرادی که مامور ایذا و اذیت فعالان سیاسی هستند از شبیه الصورت و شبیه الصدای دوستان و کارچاق کن ها و کمک دستهای فامیل و دوست تارگت انتخاب و اسم و فامیل یکسان می گذارند و حتی محله سکونت یکسان. بعد از مدتی که تارگت برای کمک خواستن یا همفکری به فامیل یا دوست خود مراجعه و نام و عکس مزاحم را نشان می دهد ولی چون اسم و عکس یکسان با کارچاق کن و کمک دست فامیلش است یاری نمی دهد و حتی فامیل یا دوست تبلیغ می کنند که این فامیلشان دیوانه است.

همچنین تروریست ها برای سهولت عمل ترور، اشخاص ساکن یا مسافر خارج و داخل کشور را شناسایی و شبیه الصورت و هم اسم و فامیل فرد انتخاب و این باعث می شود کسانی که گزارش خطر با عکس و اسم می دهند مورد توجه واقع نمیشوند.
مثلا کسی که بخواهد آقای ایکس را بکشد هم اسم پسر عمه اش باشد و قیافه اش هم شبیه پسر عمه اش باشد.
از اسامی و شبیه القیافه زندانیان سیاسی نیز استفاده می کنند.

مثلا این شده که مزاحم فعال سیاسی داخلی شده اند و فرد به تلویزیون ماهواره ای گزارش داده فرضا افسر یا درجه داری با فلان نام مزاحمش شده که هم نام کارچاق کن تلویزیون ماهواره ای است و آنها به وی یاری نمی رسانند ولی این یک تشابه اسمی تقلبی یکسان است که هوشمندانه جهت اختلاف اندازی بکار می رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر