۱۴۰۳ خرداد ۱۷, پنجشنبه

روش سواستفاده کارمندان ادارات جاسوسی و امنیتی در کسب ثروت کثیف با شنود و اسپیکر و وسایل قدیمی تا فوق مدرن

 روش سواستفاده کارمندان ادارات جاسوسی و امنیتی در کسب ثروت کثیف با شنود و اسپیکر و وسایل قدیمی تا فوق مدرن


از قدیم در ایران برخی فرمانده ها و کارمندان جاسوسی و کنترل تلفن و استراق سمع و دوربین مخفی و اسپیکر مخفی و تجسس نامحسوس که مناصب و پست هایی نظیر بازرسی یا هماهنگ کننده بین واحدها و شاخه های مختلف ادارات جاسوسی و امنیتی و انتظامی و حراستی و مسلح دارند انواع آزار و سواستفاده علیه تارگت ها و قربانی ها می کنند.

فرضا یک فروشنده ملک مشکوک یا مغضوب واقع میشود از آن پس گیر این افراد می افتد و اینها کاری می کنند به مدت ۴۰ سال ازخرید و فروش و مستاجرهایش کسب پول غیرقانونی می کنند او باید ۱۰ میلیون دلا سود می کرد میشود ۳ میلیون دلار و ۷ میلیون دلار در جیب امنیتی ها میرود.

اما این فقط نصفش است چون تارگت مذکور تماما زیر نظرشان است انواع تبلیغات میکنند و از شبیه الصورت ها و شبیه الصدایش انواع سواستفاده ها می کنند و سوای ۷ میلیون دلاری که از ثروتش از دست میدهد ، بدون اینکه خبر داشته باشد یه نامش انواع جنایات و سواستفاده های اقتصادی حتی گاه تا چند صد میلیون دلار می کنند.

این معضلی است که با وسایل معمولی تارگتها را اذیت می کنند ولی جوری به نظر میرسد از وسایل ارسال موج و هوش مصنوعی و ... استفاده میشود.

هزاران مامور ادارات جاسوسی و امنیتی و کادر مافیا دارند از خانه ها و محل کار جاسوسی و در اسپیکرها نیز جنگ روانی یا خدعه می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر