۱۴۰۳ خرداد ۲۲, سه‌شنبه

روش دزدی از مردم توسط کادراطلاعات و پلیس و سپاه که به دشمن فرصت رخنه و عملیات می دهد!

 روش شرارت و دزدی از مردم توسط نیروهای جاسوسی و مسلح ایران که به جاسوسان خارجی و تروریستها نظیر داعش و مافیا فرصت نفوذ به عنوان مامور حکومتی می دهد.


حداقل از حدود سال ۱۳۷۸ جمعی از کادر خودسر بخش جنگ روانی نیروهای جاسوسی و مسلح کشور ایران وارد فعالیتهای مافیاگری شده اند و از آموخته ها و ابتکارات و از ارتباطات با سازمان های جاسوسی خارجی جهت اعمال قدرت علیه مردم و جهت کسب پول سیاه استفاده می کنند.

اصولا جاسوسی و شکنجه و جنگ روانی شغلی کثیف است که افرادی را جذب می کند که زمینه های ژنتیکی و تربیتی و خانوادگی و روانی جهت نقض حقوق مردم و جهت آزار مردم داشته باشند یعنی حتی نوع موجه این مشاغل افرادی سالم الاخلاق نیستند حال تصور کنید اینها جهت اعمال قدرت یا جهت کسب پول کثیف بخواهند اقدام کنند با توجه به روحیه و تعلیمات و اختیارات و قدرت و با توجه به هم دست هایی که دارند چه قدرت خطرناکی میشوند.

این ها به دنبال تارگتهایی که برایشان پولساز است می روند، کسب پول کثیف از املاک و شرکتها و تجار و کارخانه داران موفق و مشاهیر.

اول دنبال سوژه امنیتی می گردند و سپس یا سازمان جاسوسی یا مسلح نظیر واجا تخصیص بودجه جهت عملیات می دهد یا از یک روحانی تامین بودجه می کنند یا از حزب و جناح سیاسی.

سپس با بودجه حکومت آپارتمانی در ساختمانی که سوژه است می خرند و از تیمشان یا فامیلشان ساکنش میشوند و از دادن اجاره بها معاف میشوند و یا خودشان با بودجه خودشان در محل مذکور آپارتمان می خرند و چند برابر اجاره واقعی از سازمان دریافت می کنند.

مثلا فامیل مجریان ماهواره و فامیل فعالان اپوزیسیون را شناسایی یا به کسی که فامیل این اپوزیسیونی ها نیست تهمت فامیل بودن میزنند، این افراد که تهمت زده هستند بخاطر املاک و تجارت و شهرت و کارخانه شان است.

تا اینجای کار پرسنل ادارات جاسوسی و مسلح یا اجاره بها و حق الجاسوسی برای فامیلشان اخذ کرده اند یا آپارتمانی خودشان خریده ولی به عنوان محل اسکان جاسوس یا امنیتی یا اخلالگر جنگ روانی گرانتر از معمول به دولت اجاره می دهند حتی ۵ برابر اجاره بها.

سپس در ادامه کار از طریق جنگ روانی و جاسوسی انواع درامد و باجگیری و بزخری املاک می کنند.

دارند از طریق قطع یا اخلال و استراق سمع و دایورت تلفن موبایل از مرکز مخابراتی یا از گره های شبکه نظیر دکلهای بالای بام منازل و نصب جمر در کسب درامد صاحبان تجارت و املاک و صنعت و مشاهیر اخلال ایجاد می کنند.

یک شگرد که با کمک وسایل خاص انجام می دهند پخش صدای ۲۴ ساعته برای تارگت از اطراف با اسپیکر مخفی یا با پرتاب صدای ضعیف از خانه همسایه است تا روی اعصاب و روان تارگت تاثیر بگذارند.

در پایان اپارتمانی که از بودجه سازمان کشوری و دولتی خریده بودند را خودشان زیر قیمت می خرند.فرضا در این روش در سال ۱۳۸۸ آپازتمان را ۱۰۰ میلیون تومان خریده اند در سال ۱۴۰۱ پانصد میلیون تومان از دولت می خرند می گویند در این عملیات ۵ برابر هزینه کردن به بیت المال برگشت و سازمان هم سود برده! درحالیکه در سال ۱۳۸۸ ۱۰۰ هزار دلار سازمان خرج کرده و در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۰هزار دلار از حکومت و بیت المال خریده اند.

دقت کنید اینگونه عملیات فقط توسط حکومتی ها نیست بلکه اینگونه پولسازی کثیف توسط پرسنل حکومتی به جاسوسان خارجی و تروریستهای القاعده و داعش و به اوباش مافیا نیز فرصت می دهد به دروغ خود را مامور حکومتی به مردم معرفی کننذ و به راحتی هر نوع عملی انجام دهند.

اگر حکومتی یا مافیای نفوذی و خودسر باشد تخصیص بودجه جهت اجاره یا خرید ملک یا توسط سازمان جاسوسی یا مسلح یا حکومتی انجام یا توسط روحانیون و احزاب صورت می گیرد ولی اگر عملیات توسط عناصر غیر حکومتی باشد این بودجه  توسط اداره جاسوسی کشور خارجی یا توسط گروه های تروریستی نظیر القاعده یا داعش یا باندهای مافیایی کشور تامین میشود. سه مورد آخر در محله که اسکان می یابند به دروغ با شیوه های تبلیغاتی و القایی  مستقیم یا غیر مستقیم خود را مامور حکومتی نظیر سپاه و قضائیه و پلیس و اداره جاسوسی معرفی می کنند.


خلافکارانی که در وبلاگ زیر اسم و عکسشان در بخش اصلی و بخش نظرات موجود است دست کم ازسال۱۳۷۸ با تکنیکهای جاسوسی و جنگ روانی اعمال قدرت و کسب درامد کثیف می کنند و معدودی از باند بزرگ هستند.

چنانچه با این روش مافیاگری و جنگ روانی و همچنین با افراد نام برده در وبلاگ مذکور و سایر موارد مشابه در کشور برخورد سریع و قاطع نشود کشور به سوی مشکلات بیشتر سوق خواهد یافت و قدرت گروههای تروریستی نظیر داعش و القاعده و قدرت باندهای مافیایی که خود را جاسوس حکومتی یا مامور جنگ روانی حکومتی معرفی می کنند افزایش خواهد یافت.

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر