۱۴۰۳ خرداد ۱۸, جمعه

چرا تروریست های اسلامگرا دارند فارسی یاد میگیرند و چرا عضو مافیای ایران میشوند؟

رویکرد تروریست ها به یادگیری زبان فارسی و جنایت علیه مردم عادی به صورت برنامه ریزی شده

در مبارزه با تروریسم و مافیا عموما هزینه و برنامه ریزی جهت حفظ افراد مهم و درجه یک صورت می گیرد ولی اینک تروریستها و مافیا شروع به عملیات علیه افراد عادی ولی مهم کرده اند.

یعنی تروریست ها بجای قتل مقامات مهم یا بمب گذاری یا رگبار بستن یک حرم، با توجه به بی توجهی پلیس به جمع آوری لاتها و اراذل و اینکه فعالیت مافیایی برخی پلیس ها و پاسداران و جاسوسان و امنیتی ها و حراستی ها و ... نیز ادامه دارد. تروریست ها با مجموعه خرده عملیاتها رفته رفته نفوذ در ادارات و محله ها می کنند. لذا اینها در پوشش لات بازی و شرخری و قاچاق و عضویت در مساجد و بسیج و خیریه ها و حضور در مراسم حکومتی اقدام به حملات موثرتر و کسب پول خواهند کرد.

افغانی ها و پاکستانی ها و عرب هایی که ازقبل فارسی خوب یاد گرفته اند و از حمایت مافیا یا سازمانهای کشورهای همسایه و از شبیه الصورت و شبیه الصدا و رشوه به پلیس و عضویت در سپاه قدس و تکنولوژی استفاده می کنند می توانند ضربات بدی به جامعه وارد کنند.

گفته شده در جمعیتهای بسیار بزرگ در کشورهای ترک و عرب و در افغانستان و پاکستان به افراد ضد نژاد ایرانی و ضد فرهنگ ایرانی که از نژاد های ترک و عرب و افغانی و پاکستانی هستند و خواهان تصرف ایران هستند از سالها قبل دارند فارسی با لهجه های تهرانی و شهرستانی و فرهنگ ایرانی را یاد می دهند که باید بررسی شود چرا به تربیت چنین افرادی مشغول هستند.

سه روش ضربه تروریستهای اسلامگرا به ابرقدرتها

همچنین در سال 1401 شنیده شد اسلامگراها از قدیم شروع به دزدی نژادهای اروپایی کرده و بچه هایی پرورش داده تا مثل ینی چری ها علیه اروپا اقدامات تروریستی کنند. مثلا این بچه ها در نوزادی و کودکی در کشور میهنشان یا هنگام مسافرت دزدیده میشوند و در کشورهای اسلامی بگونه ای تربیت می شوند که در جوانی اقدام به قتل جوانان فرهنگ اروپایی کنند اینها سپس بعد از چند سال کار روانی با ترفندی در کشوری غیر از کشور اسلامی پیدا و به خانواده خود از طریق پلیس برگردانده میشوند یا به نزد خانواده خود نمی روند بلکه فقط به کشور خود بازگردانیده میشوند و بعدا طبق اثرات روانی تربیتی خاصی که داشته اند مشکلات اجتماعی ایجاد می کنند.

روش دیگر اینکه از کودکی نژادهای غیر مسلمان را بگونه ای تربیت کرده اند که مسلمان تروریست افراطی شوند و اینها در جوانی یا میانسالی با پای پیاده یا با مسافرت به کشورهای خارجی رفته و امور تروریستی انجام خواهند داد.

روش سوم تروریستهای غیر نژاد کشور تارگت یا حتی همنژاد تارگت دوره دیده اند با پای پیاده از کوه و صحرا و جنگل به کشورهای خارجی حمله کنند. مثلا از افغانستان تا فرانسه را کلا با پای پیاده می روند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر