۱۴۰۳ خرداد ۲۲, سه‌شنبه

روش دزدی از مردم توسط کادراطلاعات و پلیس و سپاه که به دشمن فرصت رخنه و عملیات می دهد!

 روش شرارت و دزدی از مردم توسط نیروهای جاسوسی و مسلح ایران که به جاسوسان خارجی و تروریستها نظیر داعش و مافیا فرصت نفوذ به عنوان مامور حکومتی می دهد.


حداقل از حدود سال ۱۳۷۸ جمعی از کادر خودسر بخش جنگ روانی نیروهای جاسوسی و مسلح کشور ایران وارد فعالیتهای مافیاگری شده اند و از آموخته ها و ابتکارات و از ارتباطات با سازمان های جاسوسی خارجی جهت اعمال قدرت علیه مردم و جهت کسب پول سیاه استفاده می کنند.

اصولا جاسوسی و شکنجه و جنگ روانی شغلی کثیف است که افرادی را جذب می کند که زمینه های ژنتیکی و تربیتی و خانوادگی و روانی جهت نقض حقوق مردم و جهت آزار مردم داشته باشند یعنی حتی نوع موجه این مشاغل افرادی سالم الاخلاق نیستند حال تصور کنید اینها جهت اعمال قدرت یا جهت کسب پول کثیف بخواهند اقدام کنند با توجه به روحیه و تعلیمات و اختیارات و قدرت و با توجه به هم دست هایی که دارند چه قدرت خطرناکی میشوند.

این ها به دنبال تارگتهایی که برایشان پولساز است می روند، کسب پول کثیف از املاک و شرکتها و تجار و کارخانه داران موفق و مشاهیر.

اول دنبال سوژه امنیتی می گردند و سپس یا سازمان جاسوسی یا مسلح نظیر واجا تخصیص بودجه جهت عملیات می دهد یا از یک روحانی تامین بودجه می کنند یا از حزب و جناح سیاسی.

سپس با بودجه حکومت آپارتمانی در ساختمانی که سوژه است می خرند و از تیمشان یا فامیلشان ساکنش میشوند و از دادن اجاره بها معاف میشوند و یا خودشان با بودجه خودشان در محل مذکور آپارتمان می خرند و چند برابر اجاره واقعی از سازمان دریافت می کنند.

مثلا فامیل مجریان ماهواره و فامیل فعالان اپوزیسیون را شناسایی یا به کسی که فامیل این اپوزیسیونی ها نیست تهمت فامیل بودن میزنند، این افراد که تهمت زده هستند بخاطر املاک و تجارت و شهرت و کارخانه شان است.

تا اینجای کار پرسنل ادارات جاسوسی و مسلح یا اجاره بها و حق الجاسوسی برای فامیلشان اخذ کرده اند یا آپارتمانی خودشان خریده ولی به عنوان محل اسکان جاسوس یا امنیتی یا اخلالگر جنگ روانی گرانتر از معمول به دولت اجاره می دهند حتی ۵ برابر اجاره بها.

سپس در ادامه کار از طریق جنگ روانی و جاسوسی انواع درامد و باجگیری و بزخری املاک می کنند.

دارند از طریق قطع یا اخلال و استراق سمع و دایورت تلفن موبایل از مرکز مخابراتی یا از گره های شبکه نظیر دکلهای بالای بام منازل و نصب جمر در کسب درامد صاحبان تجارت و املاک و صنعت و مشاهیر اخلال ایجاد می کنند.

یک شگرد که با کمک وسایل خاص انجام می دهند پخش صدای ۲۴ ساعته برای تارگت از اطراف با اسپیکر مخفی یا با پرتاب صدای ضعیف از خانه همسایه است تا روی اعصاب و روان تارگت تاثیر بگذارند.

در پایان اپارتمانی که از بودجه سازمان کشوری و دولتی خریده بودند را خودشان زیر قیمت می خرند.فرضا در این روش در سال ۱۳۸۸ آپازتمان را ۱۰۰ میلیون تومان خریده اند در سال ۱۴۰۱ پانصد میلیون تومان از دولت می خرند می گویند در این عملیات ۵ برابر هزینه کردن به بیت المال برگشت و سازمان هم سود برده! درحالیکه در سال ۱۳۸۸ ۱۰۰ هزار دلار سازمان خرج کرده و در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۰هزار دلار از حکومت و بیت المال خریده اند.

دقت کنید اینگونه عملیات فقط توسط حکومتی ها نیست بلکه اینگونه پولسازی کثیف توسط پرسنل حکومتی به جاسوسان خارجی و تروریستهای القاعده و داعش و به اوباش مافیا نیز فرصت می دهد به دروغ خود را مامور حکومتی به مردم معرفی کننذ و به راحتی هر نوع عملی انجام دهند.

اگر حکومتی یا مافیای نفوذی و خودسر باشد تخصیص بودجه جهت اجاره یا خرید ملک یا توسط سازمان جاسوسی یا مسلح یا حکومتی انجام یا توسط روحانیون و احزاب صورت می گیرد ولی اگر عملیات توسط عناصر غیر حکومتی باشد این بودجه  توسط اداره جاسوسی کشور خارجی یا توسط گروه های تروریستی نظیر القاعده یا داعش یا باندهای مافیایی کشور تامین میشود. سه مورد آخر در محله که اسکان می یابند به دروغ با شیوه های تبلیغاتی و القایی  مستقیم یا غیر مستقیم خود را مامور حکومتی نظیر سپاه و قضائیه و پلیس و اداره جاسوسی معرفی می کنند.


خلافکارانی که در وبلاگ زیر اسم و عکسشان در بخش اصلی و بخش نظرات موجود است دست کم ازسال۱۳۷۸ با تکنیکهای جاسوسی و جنگ روانی اعمال قدرت و کسب درامد کثیف می کنند و معدودی از باند بزرگ هستند.

چنانچه با این روش مافیاگری و جنگ روانی و همچنین با افراد نام برده در وبلاگ مذکور و سایر موارد مشابه در کشور برخورد سریع و قاطع نشود کشور به سوی مشکلات بیشتر سوق خواهد یافت و قدرت گروههای تروریستی نظیر داعش و القاعده و قدرت باندهای مافیایی که خود را جاسوس حکومتی یا مامور جنگ روانی حکومتی معرفی می کنند افزایش خواهد یافت.

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

۱۴۰۳ خرداد ۱۸, جمعه

چرا تروریست های اسلامگرا دارند فارسی یاد میگیرند و چرا عضو مافیای ایران میشوند؟

رویکرد تروریست ها به یادگیری زبان فارسی و جنایت علیه مردم عادی به صورت برنامه ریزی شده

در مبارزه با تروریسم و مافیا عموما هزینه و برنامه ریزی جهت حفظ افراد مهم و درجه یک صورت می گیرد ولی اینک تروریستها و مافیا شروع به عملیات علیه افراد عادی ولی مهم کرده اند.

یعنی تروریست ها بجای قتل مقامات مهم یا بمب گذاری یا رگبار بستن یک حرم، با توجه به بی توجهی پلیس به جمع آوری لاتها و اراذل و اینکه فعالیت مافیایی برخی پلیس ها و پاسداران و جاسوسان و امنیتی ها و حراستی ها و ... نیز ادامه دارد. تروریست ها با مجموعه خرده عملیاتها رفته رفته نفوذ در ادارات و محله ها می کنند. لذا اینها در پوشش لات بازی و شرخری و قاچاق و عضویت در مساجد و بسیج و خیریه ها و حضور در مراسم حکومتی اقدام به حملات موثرتر و کسب پول خواهند کرد.

افغانی ها و پاکستانی ها و عرب هایی که ازقبل فارسی خوب یاد گرفته اند و از حمایت مافیا یا سازمانهای کشورهای همسایه و از شبیه الصورت و شبیه الصدا و رشوه به پلیس و عضویت در سپاه قدس و تکنولوژی استفاده می کنند می توانند ضربات بدی به جامعه وارد کنند.

گفته شده در جمعیتهای بسیار بزرگ در کشورهای ترک و عرب و در افغانستان و پاکستان به افراد ضد نژاد ایرانی و ضد فرهنگ ایرانی که از نژاد های ترک و عرب و افغانی و پاکستانی هستند و خواهان تصرف ایران هستند از سالها قبل دارند فارسی با لهجه های تهرانی و شهرستانی و فرهنگ ایرانی را یاد می دهند که باید بررسی شود چرا به تربیت چنین افرادی مشغول هستند.

سه روش ضربه تروریستهای اسلامگرا به ابرقدرتها

همچنین در سال 1401 شنیده شد اسلامگراها از قدیم شروع به دزدی نژادهای اروپایی کرده و بچه هایی پرورش داده تا مثل ینی چری ها علیه اروپا اقدامات تروریستی کنند. مثلا این بچه ها در نوزادی و کودکی در کشور میهنشان یا هنگام مسافرت دزدیده میشوند و در کشورهای اسلامی بگونه ای تربیت می شوند که در جوانی اقدام به قتل جوانان فرهنگ اروپایی کنند اینها سپس بعد از چند سال کار روانی با ترفندی در کشوری غیر از کشور اسلامی پیدا و به خانواده خود از طریق پلیس برگردانده میشوند یا به نزد خانواده خود نمی روند بلکه فقط به کشور خود بازگردانیده میشوند و بعدا طبق اثرات روانی تربیتی خاصی که داشته اند مشکلات اجتماعی ایجاد می کنند.

روش دیگر اینکه از کودکی نژادهای غیر مسلمان را بگونه ای تربیت کرده اند که مسلمان تروریست افراطی شوند و اینها در جوانی یا میانسالی با پای پیاده یا با مسافرت به کشورهای خارجی رفته و امور تروریستی انجام خواهند داد.

روش سوم تروریستهای غیر نژاد کشور تارگت یا حتی همنژاد تارگت دوره دیده اند با پای پیاده از کوه و صحرا و جنگل به کشورهای خارجی حمله کنند. مثلا از افغانستان تا فرانسه را کلا با پای پیاده می روند.

باند های خلافکار معرفی شده در چهار وبلاگ

  باند های معرفی شده در چهار وبلاگ

خلافکاران این 4 وبلاگ حداقل چندسالی است که می دانند که به وزارت اطلاعات و پلیس و رسانه های داخلی و خارجی لو داده شده اند ولی کماکان به کار خود ادامه می دهند.

چهار وبلاگ که حاوی اطلاعات مهم درباره عده ای از اعضای مافیای ایران است که معدودی از آنان معرفی شده اند.
بخش نظرات خوانندگان وبلاگهای فوق نیز دارای اطلاعات مهم است:

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://poolshoo.blogspot.com

https://sharkharan.blogspot.com

https://ferdos-tehran.blogspot.com


تمامی جنایتکاران معرفی شده و نام برده شده در چهاروبلاگ به محتوای وسایل نظارتی و جاسوسی نصب شده در ادارات و اماکن عمومی خصوصی و تکنولوژی اسمارت داست دسترسی دارند.

در نیروهای جاسوسی و امنیتی و پلیس و نظامی و حراستی و اتباع بیگانه بخصوص افغانی و پاکستانی و عرب نفوذ دارند.

کاربرد عجیب اسمهای یکسان و شبیه الصورتها در جنگ روانی و قتل و کلاهبرداری و ...

 کاربرد عجیب اسمهای یکسان و شبیه الصورتها در جنگ روانی و قتل و کلاهبرداری و ...

این که می گویم مشحص نیست فعالیت مافیای کشور یا سازمانهای جاسوسی است. گاه فقط اسم و فامیل یکسان کارساز است و شبیه الصورت هم نمی خواهد.
اینکه بازرگانان و صاحبان شرکتها و کارخانه داران و سازندگان ساختمان و ... از پارتی بازی استفاده می کنند و کسانیکه املاکشان مصادره شده نیز از واسطه هایی برای بازپس گیری استفاده می کنند.
این باندهای دارای افراد شبیه الصدا و شبیه الصورت با اسامی مشابه را مامور رابطه با طرفین و کارمندان می کند و این مشاهده شده است.

از سوی دیگر فامیل و دوستان فعالان سیاسی و اجتماعی و ضد مافیا عموما گم نام و غیرمشهور را هدف قرار داده اند (یا حتی تارگت فعال سیاسی نیست بلکه طمع به املاک وی دارند) و افرادی که مامور ایذا و اذیت فعالان سیاسی هستند از شبیه الصورت و شبیه الصدای دوستان و کارچاق کن ها و کمک دستهای فامیل و دوست تارگت انتخاب و اسم و فامیل یکسان می گذارند و حتی محله سکونت یکسان. بعد از مدتی که تارگت برای کمک خواستن یا همفکری به فامیل یا دوست خود مراجعه و نام و عکس مزاحم را نشان می دهد ولی چون اسم و عکس یکسان با کارچاق کن و کمک دست فامیلش است یاری نمی دهد و حتی فامیل یا دوست تبلیغ می کنند که این فامیلشان دیوانه است.

همچنین تروریست ها برای سهولت عمل ترور، اشخاص ساکن یا مسافر خارج و داخل کشور را شناسایی و شبیه الصورت و هم اسم و فامیل فرد انتخاب و این باعث می شود کسانی که گزارش خطر با عکس و اسم می دهند مورد توجه واقع نمیشوند.
مثلا کسی که بخواهد آقای ایکس را بکشد هم اسم پسر عمه اش باشد و قیافه اش هم شبیه پسر عمه اش باشد.
از اسامی و شبیه القیافه زندانیان سیاسی نیز استفاده می کنند.

مثلا این شده که مزاحم فعال سیاسی داخلی شده اند و فرد به تلویزیون ماهواره ای گزارش داده فرضا افسر یا درجه داری با فلان نام مزاحمش شده که هم نام کارچاق کن تلویزیون ماهواره ای است و آنها به وی یاری نمی رسانند ولی این یک تشابه اسمی تقلبی یکسان است که هوشمندانه جهت اختلاف اندازی بکار می رود.

گذاشتن استراق سمع در گوش تارگت

 گذاشتن استراق سمع در گوش تارگت

از قدیم ادارات جاسوسی ایران یا در زندان یا مخفیانه به خانه تارگت می رفتند و او را به خواب بیهوشی می بردند و در گوش وی استراق سمع نصب می کردند تا مکالمات اطراف و مکالمات بیسیم وی را بشنوند.
دستکم از دور اول  ریاست جمهوری خاتمی این روش توسط  عوامل خودسر ادارات جاسوسی ایران به اهداف خارج سازمانی و به اهداف باج گیری و دزدی اطلاعات اقتصادی و به اهداف دزدی املاک و ... بکار گرفته شده است.
دستکم از دهه ۱۳۸۰ این وسایل از طریق عوامل خودسر ادارات جاسوسی ایران و یا از طریق عوامل کشورهای پیشرفته خارجی به دست مافیا و شرخران و پولشو های ایران نیز افتاده است.

نوع مدرن این وسیله هم گیرنده است و هم فرستنده و تکنولوژی اسمارت داست - اسپای داست دارد.

اگر روی عصب گویایی یا شنوایی نصب شود بخشی از فکر که به عصب گویایی یا شنوایی نشت می کند را مخابره می کند.

توجه فرمایید کارکرد مغز را به دیجیتال می توان تشبیه کرد و خواندن امواج خود مغز مثل دیجیتال احتیاج به تکنولوژی مدرن تر دارد ولی امواج درون اعصاب شنوایی نزدیک پرده گوش و نزدیک حنجره مثل آنالوگ است که مثل گرامافون و تلفن قدیمی تکنولوژی قدیمی کفاف می دهد.

نوع مدرن این تکنولوژی یک کامپیوتر مخابراتی است که اندازه شاخک مورچه است.
این کامپیوترها تخصصی است و فقط کارش تبدیل موج الکتریکی عصب به موج مخابراتی است برای همین خیلی کوچکتر از کامپیوتر معمولی متوانند بسازندش.

۱۴۰۳ خرداد ۱۷, پنجشنبه

ابزار نرم افزاری و سخت افزاری دیپ فیک صورت

 ابزار نرم افزاری و سخت افزاری دیپ فیک صورت

خلافکاران معرفی شده در چهار وبلاگ مذکور دست کم از زمستان 1400 و ممکن است حتی از چند سالی زودتر نیز دارای ابزار چت و تماس تلفنی تصویری از نوع دیپ فیک هستند که موجب میشود بتوانند اشخاص معمولی تا مهم را گول بزنند و به مکانی بفرستند.

فرضا شما اگر چنین ابزاری داشته باشید می توانید در چت و تماس صوتی- تصویری صورت و صدای خود را شبیه هرکسی که بخواهید بکنید.

کاربرد شبیه الصدا و شبیه الصورت

 کاربرد شبیه الصدا

اعضای باند این چهار وبلاگ از قدیم کلکسیونی از افراد شبیه الصدای آدمهای معروف داشتند و امروز به تقلید صدا با کمک نرم افزارها و دستگاه های هوش مصنوعی هم فکر می کنند.

این ها با اطلاعات و نفوذی ها و لوازم جاسوسی که در ادارات و شرکتها و مغازه ها و خانه ها و نصب روی افراد تارگت دارند دارای رانت اطلاعاتی بالایی هستند و در موقع ضرورت با تقلید صدای روسا و مدیران و کارمندان با تلفن و بیسیم می توانند به نفع خود و مافیا دستوراتی صادر کنند. در کارمندان دونپایه موثرتر است. فرضا تماس دونپایه با دونپایه برای زدن یک دکمه یا مجوز ورود به شخصی.

کاربرد دیگرش جنگ روانی است و با پخش صدای مکالمه جعلی بین مردمان اختلاف می اندازند.

 کاربرد شبیه الصورت و قیافه

  1. شبیه الصورت ها می توانند برای گول زدن بکارروند. مثلا شبیه الصورت تارگت، شبیه الصورت پلیس محافظ و شبیه الصورت افراد معروف.
  2. شبیه الصورت ها می توانند نقش افراد معروف و مقامات نظامی و حکومتی را بازی و عده ای را گول بزنند. 
  3. شبیه الصورت ها می توانند برای رد گم کردن که در جایی حاضر تا دیگران شهادت دهند شخص آنجا بوده.
  4. شبیه الصورت قربانی کاربردش فروش اموال قربانی یا کلاهبرداری است و گاه خود شبیه الصورت توسط استخدام کننده ها کشته میشود.

غبار هوشمند و غبار جاسوس

 Smart Dust
یا غبار هوشمند
تکنولوژی ساخت ابزار هوشمند خیلی ریز است. کامپیوتر و دوربین و بیسیم و  استراق سمع و اسپیکر  و ... در ابعاد خیلی کوچک اندازه گرد و غبار است.
از اول دهه ۱۹۹۰ پروژه آغاز شده و اسمارت داستهای اولیه بزرگ و کم قدرت بودند. مثلا اندازه یک سانت در یک سانت بودند ولی الان به اندازه غبار نزدیک شده اند.

به اسمارت داست های ویژه جاسوسی ، اسپای داست Spy Dust می گویند.

انواع بزرگتر و قدیمی آن به دست طالبان و داعش و القاعده و مافیای ایران افتاده است.

برخی ایمپلنتها که درون گوش و دهان وحنجره تارگتها و قربانی ها نصب است تکنولوژی اسمارت داست است و از اندازه کله مورچه و شاخک مورچه تا نخود است.

روش های خلافکاری ویژه اعضای باندهای معرفی شده در چهار بلاگ

افراد جنایتکار معرفی شده چهار وبلاگ فوق الذکر به دلایل و علل زیر موفق عمل کرده و می کنند:

  1. شبیه القیافه و شبیه الصدا دارند که بسته به شرایط مکانی و زمانی و اتفاقات رخ داده یکی از شبیه القیافه ها به ادارات و زندان تحت یک هویت و کدملی مراجعه می کند.
  2. نفوذ در دفاتر مشاور املاک جهت ساکن کردن فرد تارگت یا فرد همکار در ملک متعلق به یک فرد تارگت دیگر!
  3. دسترسی به محتوای دوربین ها و استراق سمع ها و اسپیکر مخفی های اماکن عمومی و حریم خصوصی نظیر مغازه ها و شرکت ها و خانه ها.
  4. نفوذ در مغازه داران و خدماتی جهت امر به گران فروشی و یا فروش کالا یا دستکاری کالا یا خدمات مورد دار.
  5. داشتن حمایت غیر مستقیم از نوع لم و شگرد دار از سوی پلیس و بسیج و سپاه و سپاه قدس و ادارات جاسوسی و ارتش و حراستها
  6. نفوذ در کارمندان ادارات مختلف در رده های مختلف.

دلایل و علل موفقیت آدمهای چهار وبلاگ فوق الذکر در جنایت و کلاهبرداری

  1. حتی بیسوادشان ذاتا روانشناس هوشمند و باریک بین هستند. و روانشناسی ترس و رشوه و زور و فریب و ... را بلد هستند.
  2. با روشی خلافکاری می کنند که تارگت یا شاهد که اطلاع رسانی به هر نوع مرجع قانونی یا مردمی می کند برای مرجع پیش پا افتاده و یا چیزی که اهمیت ندارد یا اهمیت کم دارد جلوه می کند.
  3. با روشی خلافکاری می کنند که تارگت یا قربانی وقتی به فامیل خودش خبر می دهد و کمک می خواهد بسته به نوع خبر یا فامیل از ترس همکاری نمی کنند یا ترسی ندارند ولی تارگت یا قربانی را دیوانه می دانند.
  4. قبل از ،  یا با موازات انجام عملیات خصمانه علیه تارگت یا قربانی اقدام به دوستی با اقوام فرد تارگت یا قربانی می کنند یا اقدام به ایذا و اذیت اقوام تارگت می کنند (چماق و هویج یا تهدید و تطمیع) فامیل و اشنایان قربانی را یا دوست صمیمی یا دوست خدمت خاص خود می کنند یا می ترسانند تا از فامیل خود دفاع نکند . این باعث میشود تارگت یا قربانی مورد حمایت فامیلش واقع نشود و وی را خیالاتی یا حساس و احمق و ... خطاب کنند.
  5. دسترسی به کنترل کامل و ناقص تلفن های فرد تارگت.
  6. دسترسی به دوربینها و استراق سمع ها و اسپیکرهای آشکار و مخفی در حریم عمونی و خصوصی افراد.
  7. دسترسی به اسمارت داست و اسپای داست و دازوها و تکنولوژی های مدرن بخاطر ارتباط با مافیا و سازمان های جاسوسی داخلی و خارچی.
  8. داشتن پستهای دون پایه ولی دارای دسترسی به افراد و مکانها و وسایل خاص.
  9. استفاده عالی از افراد شبیه الصورت و شبیه الصدا.
  10. دارای اسمارت داست دریافت فکر نصب شده در گوش و حنجره هستند که پالس الکتریکی نشت شده از مغز  تارگت به عصب حنجره از روی عصب حنجره برداشت با موج به جاسوسان میرسد. این تکنولوژی دستکم از سال 2002 د ایران بدست مافیا و کارمندان مرتبط با خارجی های نیروهای جاسوسی و پلیسی و نظامی ایران افتاده است.
  11. در اعمال خصمانه نظیر دزدی و کلاهبرداری و کودتا و جنایت ... اگر بگونه ای عمل شود که کادر متخصص و باسواد موضوع را بی اهمیت یا کم اهمیت بداند یا فکر کند از لحاظ علمی و فنی غیر ممکن است آن موقع عمل خصمانه موفق صورت می گیرد.
  12. .مثلا مورد ۱۰ در کتب پزشکی هذیان بیماری روانی  اعلام شده! (اگر فردی به دستگاه تله پاتی اعتقاد داشته باشد بیماری از نوع پسیکوز دارد!)یا کارمند بانک رمز را جلوی مشتری میزند و مشتری هکر است. کارمند یا خجالت کشیده یا کم اهمیت دانسته و رمز را زده یا فرضا کارمند دیگری رمز کارمند را دیده به یک تبهکار می دهد تا او پول را بدزدد.

چهار وبلاگ یاد شده:

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://poolshoo.blogspot.com

https://sharkharan.blogspot.com

https://ferdos-tehran.blogspot.com

در چهار وبلاگ خلافکاران درجه یک معرفی شده اند.

ابتکار جنگ روانی برای دیوانه نشان دادن قربانی و تارگت و شاهد

چهار وبلاگ در اینترنت هست که اطلاع رسانی کرده است که افراد خلافکار نامبرده شده و معرفی شده در این چهار وبلاگ جنایتکارانی هستند که متخصص انواع جنگ روانی نیز هستند.

یکی از روش های جنگ روانی این سه گروه این است که طعمه یا نازگت یا قربانی خود را بگونه ای آزار می دهند که تارگت وقتی گزارش می دهد که چه بلایی سرش دارند می آورند پلیس و فامیل و وکیل و حقوق بشر خیال می کنند وی دیوانه است.
این شیوه شرخری و شرارت حداقل ۳۰ سال است در ایران مرسوم شده و برای انجام‌ یک یا چند مورد زیر کافی است ولی هرچه بتوانند آیتمهای بیشتری از بین آیتمهای زیر را تامین کنند قدرت و موفقیت بیشتری خواهند داشت :

  1. دوربین های نظارت شهری و کشوری
  2. نصب لوازم جاسوسی مخفی در منازل و محل کار.
  3. نصب وسایل جاسوسی در گوش و حلق تارگت
  4. هک اسپیکرهای تلویریون و رادیو و ...تا حد ممکن.
  5. نصب اسپیکرهای مخفی در هنگام ساخت و تعمیرات و غیبت ساکنان ملک
  6. ریختن داروهای خاص در غذا با همکاری فروشندگان و کارکنان
  7. پخش گازهای خاص در خانه ها.
  8. نفوذ و هماهنگی بین پلیس و ادارات جاسوسی و سپاه و حراست و بسیج و مردم عادی.
  9. کنترل کامل یا ناقص تلفن های ثابت و موبایل
  10. وجود افرادی که با مجوز یا بدون مجوز بتوانند دستورات قابل اجرا فراقانونی بدهند یا خودشان عمل کنند.
  11. جنایتکاران بتوانند افراد شبیه الصورت و شبیه الصدای خود و قربانی و سایرین را تهیه کنند.
  12. نفوذ و اعمال قدرت در خارجی های پناهنده و بخصوض غیر مجاز مانند افغانی ها و پاکستانی ها و عرب ها.


چهار وبلاگ یاد شده:

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://poolshoo.blogspot.com

https://sharkharan.blogspot.com

https://ferdos-tehran.blogspot.com

علت افزایش گزارشات و شکایات مردمی در ایران مبنی بر تحت ظلم تکنولوژی و تحت ظلم افراد ناشناس بودن شاکی.

 علت افزایش گزارشات و شکایات مردمی در ایران  مبنی بر تحت ظلم تکنولوژی و تحت ظلم افراد ناشناس بودن شاکی.

خیلی از این گزارش ها در ایران و جهان مربوط به  مسائلی است که کادر خلافکار  ادارات صاحب قدرت اجتماعی، در جامعه ایجاد کرده اند.

مثلا مجموعه اقدامات اینها باعث میشود تارگت مریض روانی و جسمی شود و فرضا وی را دچار مسمویت خفیف با مواد شیمیایی کرده اند ولی تارگت یا همان قربانی خیال می کند امواج موبایل  چنین کرده اند یا با دوربین حرارتی یا دوربین مخفی یا استراق سمع یا تروجان در کامپیوتر و موبایل یا از طریق (کسب اطلاعات اداری بدون مجوز یا با مجوز) از ادارات از تارگت جاسوسی می کنند و درحقیقت دارای رانت اطلاعاتی هستند و بر اساس اطلاعات یکسری سناریو را علیه تارگت اجرا و فرضا از طریق اسپیکر مخفی صدای ضعیف و صدای کار شده برایش پخش می کنند وی خیال می کند دستگاه تله پاتی  صدا ارسال می کند.

این کارمندان (کادر) در این کارها خبره هستند.

  1. نصب وسایل جاسوسی و اسپیکر مخفی در مکانهای عمومی و خصوصی.
  2. نصب وسایل جاسوسی در بدن تارگت ها
  3. دسترسی به محتوای زنده و ضبط شده لوازم جاسوسی
  4. پخش صدا از اسپیکر مخفی و از اسپیکرهای هک شده رادیو ها و تلویزیون ها و بلندگوهای اماکن عمومی و خصوصی با شدت دسیبل بسیار کم.
  5. خشونت  و شرخری و قاچاق و پولشویی و فساد اداری که کل این موارد فعالیتهای واحدهای مختلف جنایات سازمان یافته که به اختصار مافیا نامیده میشود است.
  6. احتمال ارتباط با سازمان های تروریستی نظیر طالبان و القاعده و داعش
  7. استفاده از شبیه الصورت و شبیه القیافه و شبیه الصدا. این افراد با روش هایی افراد شبیه خود را یا استخدام می کنند یا حذف می کنند. به دنبال افراد شبیه الصورت ملاکین و مدیران ادارات و کارمندان و امرا و افسران می گردند و در نقاط دور و نزدیک در ایران و خارج ایران پیدایشان می کنند. همچنین برادر و خواهر و کازین هایشان خود را جای هم به مردم عادی یا در امور ثبتی و ملکی و اداری و مالی و حقوقی و قضائی  و شهادتی معرفی و حتی انگشت می زنند.
  8. کشور هزاران شهرام جزایری و بابک زنجانی دارد که به رانتخواری و فساد اقتصادی مشغول هستند. اینها همگی یک نوع بابک زنجانی و یک نوع شهرام جزایری هستند.
  9. نفوذ شدید در وزارت مخابرات دارند یا دستگاهای هک زیر ساخت دارند به حدی که شماره موبایل و ثابت هر کس را بخواهند قطع و مختل و هر نوع کنترلی می کنند و برخی تماس ها بدون اینکه موبایل تارگت زنگ بخورد را پاسخ می دهند. تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۳ و ۱۱۴ و ۱۹۷ و ۱۱۶ را هک کرده و جای اپراتور پاسخ می دهند.
  10. گویا در حراستها و پلیس دیپلماتیک نفوذ دارند. همچنین در پلیس روی سربازان و گروهبان ها و در ادارات روی راننده ها و آبدارچی ها و آشپز ها و مکانیک ها و تعمیراتی ها و نظافتچی ها به خوبی تعامل دارند و این نوع کارمندان و کارگران ادارات رابطه عاطفی و دوستانه و برادرانه با این افراد برقرار می کنند.
  11. روی مهاجران قانونی و غیرقانونی افغانی و پاکستانی خیلی نفوذ دارند.
  12. باهم همکار و همدست هستن ولی خیلی مواقع عمدی و با هماهنگی نقش دشمن همدیگر را بازی می کنند. یا نقش بازی می کنند که تا حالا همدیگر را ندیده بودند و بار اول است همدیگر را می بینند.
  13. یکسری نقش و اظهارات ضد و نقیض را سالها ادامه می دهند و علی رغم این ضد و نقیض گویی کارشان با همین ضد و نقیض گویی پیش میرود!

شیوع مافیاگری در تمام واحدهای ادارات و سازمانهای امنیتی.

شیوع مافیاگری در تمام واحدهای ادارات و سازمانهای امنیتی.

مشکل بزرگ ایرانیان این است که کارمندان یونیت های مختلف پلیس و ادارات جاسوسی و امنیتی و حراستی و پلیس و نیروهای مسلح ، وارد فعالیتهای مافیایی و خلاف قانون شده اند و دارند از انواع علم و تکنولوژی جهت کسب پول کثیف استفاده می کنند.
این کارمندان دارند بدون ترس، انواع خلافکاری و جنایت در زمینه پول و تجارت و املاک و آموزش و همه جانبه و قدرتمندانه انواع ایذا و اذیت و باج گیری و کسب منفعت کثیف می کنند.

این نشان می دهد در تمام واحدهای یک سازمان یا اداره اتحادی بین خلافکاران وجود دارد.

مثلا چند کارمند مقیم مکانی میشوند و دوربین مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی در مکانی نصب و شروع به ایذا و اذیت جهت دیوانه نشان دادن شاهد یک فعالیت غیر قانونی می کنند و شخص تارگت اقدام به گزارش دادن یا شکایت کردن می کند ولی هم واحد بازرسی و هم واحد بایگانی و هم واحد انبار آثار کشف شده و هم واحد های موازی هماهنگ عمل می کنند تا خلافکاران به ایذا و اذیت خود ادامه دهند.

بگونه ای خلافکاری و جنایت می کنند که شاهد ها و قربانیان دیوانه و اسکیزوفرنی و پارانوئید به نظر برسند.

 بگونه ای خلافکاری و جنایت می کنند که شاهد ها و قربانیان دیوانه و اسکیزوفرنی و پارانوئید به نظر برسند.

کارمندان خلافکار ادارات جاسوسی و نیروهای مسلح و حراستی و انتظامی و مافیای ایران و جهان، یکی از تاکتیکهایشان این است که بگونه ای درکوتاه مدت تا دراز مدت علیه عده ای از شاهدها و قربانیانشان عملیات انجام می دهند که شاهد یا قربانی که کم یا زیاد از آزارها و اذیت هایی که شاهد بوده سخن می گوید دیوانه به نظر برسد.

به این ترتیب یک حاشیه امن ایجاد میشود تا دزدی ها و کلاهبرداری ها و قاچاق و رانت خواری و سایر جرم و جنایات موفق انجام پذیرد.

در این راستا وسایل جاسوسی و صمعی و بصری و اسپیکر مخفی و هک کامپیوتر و هک وسایل الکترونیکی و مخابراتی و از مرکزمخابرات و تلفن انواع اخلال ایجاد و انواع مواد دارویی شیمیایی در آب و غذای مردم و قربانیان و تارگتها میریزند.

اسپیکر و وسایل جاسوسی کامپوتری-مخابراتی که خیلی ریز هستند در گوش و گلو و بدن تارگتها و قربانی ها نصب می کنند.

غبارهوشمند الکترونیکی مخابراتی کامپیوتری درون بدن ایرانی ها

 غبارهوشمند الکترونیکی مخابراتی کامپیوتری درون بدن ایرانی ها.

درون گوش و حلق تعداد زیادی از ایرانی ها وسیله ای نصب کرده اند که اندازه اش بسته به قدیمی یا جدید بوذن از اندازه شاخک مورچه تا نخود یا حتی بزرگتر هست.

این وسیله الکترونیکی و مخابراتی و کامپیوتری است.
چند کاربرد دارد:

  1. صدای اطراف فرد را شنود می کند.
  2. صدای بخشی از فکر تارگت را شنود می کند. چون روی عصب حلق یا گوش باشد بخشی از فکر روی عصب شنوایی یا گویایی نشت می کند و برای شنودش تکنولوژی دهه ۱۹۷۰ هم کافی است.
  3. پیامها را مستقیم روی عصب شنوایی ریخته به مغز تارگت میرساند. یعنی امواج رادیویی مستقیم به سیگنال الکتریکی عصب منتقل میشود.
  4. این وسیله چون روی عصب وصل میشود با طب سوزنی هم مرتبط است و بسته به ولتاژ و آمپر و سایر پارامترها از همان یک اتصال به عصب مثل طب سوزنی فرد را می توانند گرسنه و تشنه و بیهوش و حتی یکشند.
  5. در بدن بعضی ها کپسول مخابرانی است که مواد کشنده یا بیهوش کننده دارد و از راه دور فرد را می توانند بکشند.مثلا خلبان را کشته موجب سقوط و مرگ مسافران شوند.

روش سواستفاده کارمندان ادارات جاسوسی و امنیتی در کسب ثروت کثیف با شنود و اسپیکر و وسایل قدیمی تا فوق مدرن

 روش سواستفاده کارمندان ادارات جاسوسی و امنیتی در کسب ثروت کثیف با شنود و اسپیکر و وسایل قدیمی تا فوق مدرن


از قدیم در ایران برخی فرمانده ها و کارمندان جاسوسی و کنترل تلفن و استراق سمع و دوربین مخفی و اسپیکر مخفی و تجسس نامحسوس که مناصب و پست هایی نظیر بازرسی یا هماهنگ کننده بین واحدها و شاخه های مختلف ادارات جاسوسی و امنیتی و انتظامی و حراستی و مسلح دارند انواع آزار و سواستفاده علیه تارگت ها و قربانی ها می کنند.

فرضا یک فروشنده ملک مشکوک یا مغضوب واقع میشود از آن پس گیر این افراد می افتد و اینها کاری می کنند به مدت ۴۰ سال ازخرید و فروش و مستاجرهایش کسب پول غیرقانونی می کنند او باید ۱۰ میلیون دلا سود می کرد میشود ۳ میلیون دلار و ۷ میلیون دلار در جیب امنیتی ها میرود.

اما این فقط نصفش است چون تارگت مذکور تماما زیر نظرشان است انواع تبلیغات میکنند و از شبیه الصورت ها و شبیه الصدایش انواع سواستفاده ها می کنند و سوای ۷ میلیون دلاری که از ثروتش از دست میدهد ، بدون اینکه خبر داشته باشد یه نامش انواع جنایات و سواستفاده های اقتصادی حتی گاه تا چند صد میلیون دلار می کنند.

این معضلی است که با وسایل معمولی تارگتها را اذیت می کنند ولی جوری به نظر میرسد از وسایل ارسال موج و هوش مصنوعی و ... استفاده میشود.

هزاران مامور ادارات جاسوسی و امنیتی و کادر مافیا دارند از خانه ها و محل کار جاسوسی و در اسپیکرها نیز جنگ روانی یا خدعه می کنند.

مافیا پذیری در جامعه ایران

 مافیا پذیری در جامعه ایران

۱ـ چون در ایران برخی چیزهای مجاز در دنیا خواست مردم است ولی ممنوع است توسط مافیا نیز تامین میشود. مثل مشروبات الکلی و لوازم سکسی و فیلم و موزیک و پاسور و تامین مجالس رقص و آواز و جشن و تورهای خاص و فروش سکس. این دست اندرکاران تامین و تهیه این چیزها را نزد مردم محبوب می کند و باعث میشود چیز خوب توسط افراد بد تامین شود.

۲ـ برخی چیزها نیز که در دنیا ممنوع است ولی محبوب قشر خاصی است. نیز توسط مافیا تامین میشود مثل مواد مخدر و اسلحه‌ این مافیا را برای مصرف کنندگان تفننی و دائمی مواد مخدر و اسلحه محبوب می کند.

۳ـ کم یا زیاد اقشار کاسب و سرمایه دار از شرخر در اقتصاد و زندگی استفاده می کند که این قشر لات و اوباش و قلدر و زورگو و خشونت پیشه را نزد مردم عادی می کند

۴ـ کم یا زیاد در ایران رشوه برای مجوز غیر قانونی و فرار مالیاتی و رانتخواری و پول زورگیری در ادارات دولتی و خصوصی رواج دلرد و این را عادی کرده است.

۵- پدیده قاچاق کالای مجاز جهت فرار گمرکی که فقرا و کم بضاعت ها برای گذران زندگی درگیرش شده اند که با این قاچاق توسط بنادر و پادگان های سپاه فرق می کند.

۶ـ تبلیغات عوام فریبانه آشکار و اکثرا پنهان مافیا برای کسب محبوبیت

۷ـ مقامات حکومتی و مسلح که در ظاهز ضد مافیا هستند ولی خودشان یا آقازاده هیشان مافیاگری می کند و مردم این تناقض را دیده اند چند گروه وپبینش میابند ولی دو گروه به نوعی حامی مافیا میشوند.
عده ای طرفدار دین و حکومت هستند ذاتا مافیاگر نیستند ولی می گویند حالا برای شرایط خاص مافیاگری بد نیست و برخی دیگر می گویند حالا که اینها مافیاگری می کنند چرا ما نکنیم که این دو ایده در نهایت باعث حق کشی و ضعیف آزاری میشود.

هفت عامل فوق باعث شده مافیاگری و فعالیت های مافیایی و اعضای مافیا در بین مردم عادی و رایج و موجه یا کم عیب جلوه کند برای همین من متوجه شده ام در باطن مردم از رشوه گرفتن و قاچاق و سایر مافیا بازی ها عصبانی نمی شوند چون خودشان هم اینکاره شده اند.

مثلا یک کارگر ساده که ماهی ۱۰ میلیون تومان (200 US$) حقوق می گیرد از مرز ۱۰ میلیون تومان هم قاچاق می کند و ۲۰ میلیون درامد دارد و وی قلبی از مافیا متنفر نیست و دشمن فلان سردار سپاه که فرمانده قاچاق است نیست.

ولی همانطور که اخلاق ایرانیان است :
الف) مثل دزدی که می دزدد و داد میزند دزد را بگیرید. در جمع به سرداران سپاه که قاچاقچی هستند فحش میدهد. خود کارگر مذکور قاچاق می کند یا کولبری می کند که کارگری برای قاچاقچی است ولی خودش به قاچاقچی ها فحش می دهد و مانع اجرای برنامه های ضد قاچاق میشود.

ب) طبق اخلاق ایرانی ها تمایل به قانون شکنی دارد و مثلا اگر این کارگر پناهنده به غرب شود و کار خوب و حقوق خوب بگیرد باز می خواهد با قاچاق کردن درامد اضافه داشته باشد لذا جذب مافیاگری میشود.

کل اینها که گفنیم باعث میشود که مافیاگری در بین مردم رواج یابد یعنی مهندس و دکتر و تحصیلکرده ها همه دوستانی مافیایی و دوستانی به شدت خشونت طلب و ضد اجتماع دارند و از این خلافکارها حمایت می کنند.

تارگت و قربانی

 تارگت

تارگت به هدف گقته میشود که نیت خصمانه علیه آن هدف هست.

مثلا اگر یک دزد بخواهد ماشین کسی را بدزدد آن فرد قربانی و ماشینش تارگت هستند. 

اگر از کسی جاسوسی کنند آن کس که هدف جاسوسی است یعنی فرد قربانی را تارگت می گویند.

تیرانداز فردی را با تفنگ نشانه گرفته که به او شلیک کند فرد قربانی یا فرد هدف گیری شده ، تارگت نامیده میشود.

 

قربانی

قربانی یا victim کسی است که علیه او جرم و جنایت در حال انجام است یا انجام گرفته است.

شبه مافیا و نفوذ مافیا در بین مقامات و آقازاده ها

 شبه مافیا و نفوذ مافیا در بین مقامات و آقازاده ها

در کشورهای با انواع حکومت از نوع محدود و توتالیتر یا دیکتاتوری یا الیگارشی یا طبقاتی، مقامات و آقازاده ها و فرمانده های نیروهای جاسوسی و مسلح فعالیتهای اقتصادی خارج قانون دارند و از لحاظ امنیت و قضائی چون از قدرت و پارتی استفاده می کنند و نسبت به ظلم خود و اطرافیان و نوکرانشان نسبت به مردم عادی بی تفاوت هستند در نتیجه اطرافیان و تیم امنیت و نوکران و کارمندانشان نیز نسبت به مردم ظلم می کنند و فعالیتهای ضد مردمی می کنند و رسیدگی سخت میشود اینها به نوعی شبه مافیا هستند.

خود مافیا و نه شبه مافیا در ایران دو کار می کند: یکی با شناسایی این مقامات و آقازاده ها، مافیا عوامل خود را به عنوان نوکر و خدمه و کارمند و محافظ و ... جذب اطرافیان آقازاده یا مقام می کند
یا اینکه کار دوم را می کند:
با استفاده از افراد شبیه الصورت یا شبیه الصدا یا بدون استفاده از این افراد خود را جزو نزدیکان و اطرافیان مقامات و آقازاده ها جا می زند و اقدام به انواع فعالیت مافیایی و ضد مردمی می کند.

در بسیاری از کشورها خود مافیای اصلی توسط برخی مقامات کوته پایه تا بلند پایه و آقازاده ها و نفوذی ها در حکومت تاسیس شده و اداره میشود.

جنگ روانی ماموران امنیتی و جاسوسی و مافیا

 نمونه ای از مزاحمتهای ماموران امنیتی باج گیر و تشنه اذیت و آزار

باید اطلاعات گرداوری شود و راه هایی برای مبارزه با باج گیران عضو ادارات جاسوسی و مسلح پیدا شود.

برای مثال کارمندان ادارات جاسوسی یا اعضای مافیا ،شنود و دوربین مخفی در مهمانی نصب می کنند و بعد مهمانی طرف به خانه اش در محله دیگر برمی گرددو از آپارتمان بقلی صدا میاد ما مهمانی را زیر نظر داشتیم و این را گفتید و فلان کارها را کردید  و باج می خواهند.

یعنی کم یا زیاد خیلی از این حالات که خیال می کنند بیماری روانی است یا طرف فکر می کند کنترل توسط حکومت است، چیزی نیست جز آزار ماموران ادارات جاسوسی و مسلح و همچنین ماموران مافیا علیه فرد مذکور.

برخی از افراد که در کانال ها و گروه هایی نظیر
https://t.me/iran_tis
گزارش می دهند مبنی بر اینکه از سوی حکومت خارجی یا داخلی و گروه شکار دارند به شدت جاسوسی یا کنترل یا آزار می بینند و مردم فکر می کنند اینها دیوانه اند یا اسکیزوفرنی یا پارانوئید هستند در حقیقت تارگتهای ماموران امنیتی و جاسوسی و همچنین تارگتهای مافیا هستند.
ماموران امنیتی و جاسوسی برای
۱ـ خود ماموریت رسمی
۲ـ فضولی
۳ـ تفریح و مزه پرانی و سرکارگذاری
۴ـ باج گیری و اخاذی و پول زورگیری
۵ـ دزدی اطلاعات ملکی و تجاری و اقتصادی و علمی و فنی
۶ـ شرخری و ایذا و اذیت و انتقام گیری و آزار به مزدی

اقدام به جاسوسی و پخش صدا از اسپیکر و تهدید کردن تارگت با روش (حرف زدن با تارگت به حالت به در بگو دیوار بشنود) و اخاذی و انواع آزار و اذیت می کند.

شرخر و شرخری

 شرخری و شرخران
شرخر لات و اوباشی است که با استفاده از خشونت و ایذا و اذیت مردم را وادار به براورده کردن خواسته یا خواسته هایی می کند.

شرخری جنایت است و قابل پیگرد می باشد.

در ایران شرخرها با کمک نفوذی ها در ادارات پلیس و نفوذی ها در ادارات جاسوسی و مسلح و نفوذی ها در قوه قضائیه و سایر ادارات به شرخری می پردازند.

کارهایی که شرخرها می کنند:

  1. نقد کردن چک و اوراق بدهی
  2. ملزم کردن به فسخ و ابطال قرارداد
  3. ملزم کردن به اجرا و انجام قرارداد
  4. ملزم کزدن به عدم مذاگره و عدم قرارداد
  5. بیرون کردن مستاجر
  6. مزاحمت برای صاحبخانه
  7. ممانعت از دوستی و ازدواج
  8. به هم ریختن مجالس جشن و عزاداری
  9. تامین نیرو برای حمله و دعوا
  10. ایجاد مزاحمت با داد زدن و هوچیگری
  11. خرابکاری و تخریب.
  12. سازماندهی انجام انواع جرم و جنایت علیه افراد تارگت
  13. مزاحمت های سکسی و جنسی
  14. مدیریت و بازاریابی روابط سکسی و جنسی
  15. عوضی کاری و عوضی بازی در اسم و آدرس اشخاص

مبارزه با شرخر و شرخری مثل اب خوردن است ولی چون نفوذی ها در پلیس و قضائیه و سایر ادارات و سازمانهای حکومتی از شرخر و شرخری حمایت می کنند شرخری وجود دارد.

حمایت از شرخری یا کلا حمایت از جرم و جنایت و حمایت از جنایتکار گاه مستقیم است و گاه به صورت مخدوش کردن اطلاعات و مخدوش کردن پرونده و اسناد است و گاه با چشم بستن و هیچ اقدامی نکزدن و حالت بیطرفی پلیس و قضائیه است.

مافیای ایران و اعضای آن

 مافیای ایران
مافیای ایران از افراد زیر تشکیل شده است:

  1. شرخران و لاتها و جنایتکاران
  2. قاچاقچی ها
  3. نیروهای نفوذی در پلیس و جاسوسی و حراست و نیروهای مسلح
  4. نفوذی ها در حکومت وادارات و قوه قضائیه
  5. مجبورشده ها در ادارات و نیروهای مسلح وافراد معمولی

ایران دار و دسته های متعدد سازمان یافته در خلافکاری و جنایت دارد و به شدت از سوی پلیس فاسد یا کادر فاسد نیروهای جاسوسی و مسلح حمایت یا مدیریت میشود.

مافیا چیست؟

 مافیا چیست؟
جنایتهای سازمان یافته را مافیا گویند.
یعنی جنایتی که بصورت چند نفره و سازمان یافته باشد. برنامه ریزی و تقسیم کار و کارگروهی جنایت را سازمان یافته می کند.

مافیایی ها تشنه یک یا دو یا هر سه این سه چیز هستند:

  1. تشنه پول و ثروت
  2. تشنه خشونت
  3. تشنه قدرت


جنایات تروریستهای عقیدتی نظیر طالبان و القاعده و داعش نیز سازمان یافته و مافیایی است.

برخی گفته اند مافیای جهانی حامی یا همکار طالبان و القاعده و داعش است.

مطالب این وبلاگ درباره چیست؟

مطالب این وبلاگ درباره چیست؟

مطالب این کانال درباره:
  1. مافیای ایران و جهان
  2.  سازمانهای جاسوسی و امنیتی و سازمانهای مربوطه
  3. سازمانهای تروریستی
  4. علم و تکنولوژی کاربرد در (اطلاعات و امنیت و جاسوسی و تروریستی و مافیا)

اصطلاحات

 تکمیل خواهد شد.

مطلب مهم

 

 تکمیل خواهد شد.

فهرست

 تکمیل خواهد شد.